امروز: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

شورای اسلامی شهر شیراز

حرکت مترو از میدان نمازی تا میدان الله ظرف دو سال آینده محقق می‌شود

حرکت مترو از میدان نمازی تا میدان الله ظرف دو سال آینده محقق می‌شود
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از ایستگاه امام حسین (ع) پروژه قطار شهری گفت: در صورت تأمین اعتبار موردنیاز، تکمیل خطوط و ایستگاه‌های قطار شهری، حرکت مترو از میدان نمازی تا میدان الله ظرف دو سال آینده امکان‌پذیر است.
رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز:
حرکت مترو از میدان نمازی تا میدان الله ظرف دو سال آینده محقق می‌شود


رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از ایستگاه امام حسین (ع) پروژه قطار شهری گفت: در صورت تأمین اعتبار موردنیاز، تکمیل خطوط و ایستگاه‌های قطار شهری، حرکت مترو از میدان نمازی تا میدان الله ظرف دو سال آینده امکان‌پذیر است. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، مهندس محمدیان اظهار داشت: اگر دستگاه‌های مختلف در زمینه جابجایی تأسیسات و موارد دیگر همکاری کنند، تأمین اعتبار اتفاق بیفتد و قول‌های سفر ریاست جمهوری برای تکمیل خطوط متروی شیراز محقق شود، می‌توان امیدوار بود که طی دو سال آینده قطار شهری از میدان نمازی تا میدان الله طی طریق کند. وی افزود: کار اجرایی ایستگاه میدان امام حسین، سال گذشته توسط سازمان عمران شهرداری آغاز شد که با استفاده از توان تخصصی بومی و امکانات شهرداری، پیشرفت آن خوب بوده است اما به دلیل عدم همکاری دستگاه های خدمات‌رسان پروژه دچار سه ماه تأخیر شده است که امید داریم با تلاش شبانه‌روزی که به‌صورت دو شیفت جریان دارد، این تأخیر جبران شود. محمدیان اضافه کرد: بیشتر محیط فیزیکی روی ایستگاه تا پایان سال آزاد می‌شود و مابقی آن نیز تابستان سال آینده تکمیل‌شده و محیط فیزیکی آن در اختیار مردم شهر قرار می‌گیرد و کارهای داخلی ایستگاه در زیر سطح نیز تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.وی خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های یک تا هشت باقیمانده در بلوار مدرس تا شهریور آماده بهره‌برداری می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با بیان این مطلب که تملک‌های مورد مسیر در سال‌های گذشته اعتبار خوبی نداشته و بسیاری از ایستگاه‌ها و خروجی‌ها ناتمام است اظهار داشت: هر ایستگاه باید چهار خروجی داشته باشد که تاکنون در هر ایستگاه یک تا دو خروجی تملک شده که البته با همین تعداد خروجی، ایستگاه قابل بهره‌برداری است. مهندس محمدیان یادآور شد: در بودجه 94 مبلغ 100 میلیارد تومان برای تملک ایستگاه‌های خط یک و 50 میلیارد تومان برای تملک‌های خط دو اختصاص یافته که می‌تواند بخش زیادی از مشکلات تملک ایستگاه‌های ورودی خطوط مترو را حل کند.


۱۳۹۴/۰۳/۰۲ - ۰۹:۰۰:۰۰

دیدگاه های شما